Sex på eventyr rejsen

Hej rapport.

Det var en oplevelse for livet, da jeg for et par år siden, skulle køre » Eventyr Rejsen « for et af de store rejsebureauer. Jeg har indimellem job som chauffør på denne store, elegante turistbus, med alle moderne bekvemmeligheder.
Turen var ekstraordinær med tre dage afsat og guiden var syg, så jeg lovede at gøre turen så spændende som mulig for alle deltagerne.
Deltagerantallet var forholdsvis lille, knapt en halv fyldt bus, men turen skulle køres, og min løn var ens, uanset hvor mange som deltog. Men selvfølgelig gav det mindre i drikkepenge.
Inden turen startede, hilste jeg venligt på deltagerne ved hotellet. Venlige mennesker, spændte på det de skulle opleve. Størstedelen var amerikanske ægtepar, og på deltagerlisten observerede jeg et svensk pigenavn, Michella Swederstrøm.
Jeg må ærlig talt indrømme, at jeg glippede noget med øjnėne, da damen ankom.
Korte nappa shorts (meget korte), grønne lærredssko, dit to farve hårbånd, samt net handsker og på overkroppen en nappa vest og INTET andet. Hendes skulderlange hår dannede rammen om et perfekt, yndigt ansigt, totalt usminket. Hendes flotte- »nødder« var spændstige og naturlige, let vippende under vesten, da hun smilende hilste mig med et strålende smil.
Bussen rullede med fornuftig fart mod færgen, og den svenske skønhed havde placeret sig, så jeg kunne nyde hendes flotte krop i bakspejlet.
På færgen spurgte hun, om jeg ville være hendes kavaler - da hun var ene på turen. Alle andre i bussen var par.
Jeg var naturligvis indstillet på alle former for kundeservice - og så langt mit job bag rattet tillod det - og denne ordning synes Bibbi« godt om. Hun havde orienteret mig om, at navnet Bibbi var hendes kælenavn hjemme, og det var lettere at sige end Michella.
Videre fremad med bussen efter en hyggesnak på færgen. Stadig var hun placeret, så jeg havde hende under konstant »kontrol« i spejlet.
Vejret var strålende, og de fleste havde slået stolene tilbage for at slappe af de sidste kilometer inden ankomsten til hotellet. Bibbi også. Da hun halvt lå der i flysædet, havde jeg frit udsyn til de faste, slanke lår, og jeg kunne indimellem fornemme glimt af et par hvide blondetrusser.
Vel ankommet til hotellet ved 16-tiden orienterede jeg om, at hotellets anretninger, danseorkestret og byen i øvrigt var til »fri« afbenyttelse, og at alle skulle være klar ved bussen næste dag ved 10-tiden. Jeg ankom sidst til lobbyen, da jeg havde parkeret bussen ved nærmeste tankstation.
Bibbi ventede på mig i lobbyen.
Jeg checkede, at alle havde fået anvist værelse - inklusive mig selv. Da jeg var turens guide - havde jeg fået et godt værelse - på tredje sal med bad og hvad ellers hører sig til. Bibbi fik jeg selvfølgelig installeret på samme etage. Vi enedes om at bestille noget koldt at drikke - hun bestilte det serveret på mit værelse.
Af gode grunde og på grund af mit job, nød jeg kun de serverede Ramløsa, hvorimod Bibbi fik et par kolde drinks af en helt anden sværhedsgrad. Hun var meget snaksagelig og fortalte, at hun netop havde fyret en flot svensker, fordi hun havde afsløret ham som bøsse. Det var jo ikke lige netop det, hun havde tænkt sig med en mand.
Da jeg havde fri, foreslog jeg, at hun skulle snuppe sig et bad nu, og bagefter kunne vi så gå en tur i byen. Men Bibbi havde den opfattelse, at mit badekar var bedre end hendes, og så vil le hun i øvrigt gerne have, at jeg vaskede hende på ryggen.
Et par minutter senere havde hun sat sin kuffert hos mig, og snart var hun gledet ud af de små beklædningsgenstande, som dækkede hendes yndige krop.
Vi badede sammen og nød spændingen på alle naturligste måde mand og kvinde imellem. Ikke et eneste ord mæglede vi, men øjnene talte deres sprog. Jeg beundrede hende, da hun forsigtigt trak forhuden tilbage på min halv slappe pik og behændigt masserede den med mild sæbe - ikke en fold undgik hendes renselsesproces.
Jeg var lige så omhyggelig med hendes krop, ikke en spalte eller revne undgik mine fingre. Det var gejl på højeste plan.
Udtørringen var helt skøn. Da vi begge stod duftende rene, tørre og i strålende hopla, kyssede jeg hende for første gang. Og sikke et kys. Det havde hun prøvet før:
Bare tredive sekunder efter stod min pik med sine 18 centimeter kampklar i luften, og hun smuttede ud af mine arme hen til min seng, hvor hun smilende inviterede mig velkom men. Der var ikke mange dikkedarer, da jeg gled hen over hende, og hendes slanke fingre snuppede pikken og satte den til startstedet - et drivende vådt, hedt elskovs krater.
Hendes liderlige ord – knep mig, satte liv i kludene, og jeg lod de 18 centimeter glide til bunds i hende. Jeg pulede hende effektivt igennem, hun skreg halvkvalt af lider, da orgasmen rullede gennem hendes krop, og jeg var ikke mange sekunder efter hende, da jeg pumpede hende fuld med min sperm. Jeg bare pumpede og pumpede.
Aftenen brugte vi til en times smut i byen og godt varmet op af flere drinks, endte vi igen hjemme på mit værelse.
Bibbi var ganske over kåd, og lige så snart vi var kommet indenfor, låste jeg døren og stillede mig bag ved hendes duftende gudindekrop. Mine søgende hænder fattede om hendes faste bryster, og hun vrikkede svagt med balderne omkring min pik. Hendes lille rosafarvede, lårkorte nederdel dækkede over et par små tanga-trusser. Silkeblusen over en udringet bh i samme farve fuldendte hendes påklædning sammen med de hvide netstrømper.
Bibbi fortalte mig smilende, at strømpebukser var fandens opfindelse, og det var jeg helt enig
Hun lagde sig nu på knæ på sengekanten, da jeg med en let håndbevægelse havde fjernet tankerne og havde fundet en drivvåd mis mellem hendes lår.
Jeg snuppede hende i en fuldendt bedækning og efter en smøg og lidt kæleri, gik hun ellers i gang med mit jern for at få det i hopla. Hendes ene hånd med de skarpe negle rev ganske lidt i nosserne, den anden gled op og ned ad skaftet, mens hendes mund og tunge slikkede, suttede og smuttede hen over pikhovedet.
Efter at hun havde fået min pik op at stå og havde haft dens hoved begravet i missen i et super slik, måtte Bibbi have røven lidt i vejret. Denne gang knep pede jeg hende sejt og solidt, mens hun gispende bed mig i den ene skulder...
Efter hjemkomsten snuppede jeg otte dages ferie for at følge Bibbi hjem. Dels skulle vi hente nogle af hendes ting, dels skulle jeg hilse på hendes familie. Jo, jeg havde så sandelig lagt billet ind hos den 19-årige skønhed fra Sverige.
Jeg havde mange gange tidligere hørt, at det var en vanskelig opgave at komme i trusserne på en svensk pige. Men selv har jeg nu gjort den erfaring, at har man først haft yngle pinden oppe, er de svære at ryste af igen.
Bibbi er i dag blevet fru Jensen, og vi leger tit, at vi er på en tre-dages bustur med gemyse...