Jeg fik en uges gratis fisse

Hej rapport.

Nu skal I bare høre, hvad der kan ske, når man går alene på diskotek. Jeg er en ung mand på 20 år, og jeg har gået arbejdsløs i et par måneder. Jeg bor fast sammen med en pige, men et par uger efter, at jeg var blevet fyret, skulle hun på ferie i 14 dage sammen med en veninde. Da det er en mindre fynsk provinsby, jeg bor i, kan man ikke tillade sig ret meget, førend sladderen løber. Så de første dage holdt jeg mig stille og roligt hjemme for at se fjernsyn og kedede mig godt og grundigt. Jeg sad og så en film den anden dag, jeg var »græsenkemand«, og da den var slut, besluttede jeg mig alligevel til at gå en tur i byen.
Jeg fandt ind på det lokale diskotek, hvor jeg vidste, der var dameaften. Jeg kommer der ikke ret tit, men tænkte, at der måske var chance for at opleve noget. Så jeg tog bad, skiftede tøj og tog afsted. Det var omkring midnat, da jeg trådte ind af døren, og der var ikke ret mange mennesker endnu.
Heldigvis var der ikke nogen, jeg kendte. Jeg satte mig op ved baren og bestilte en sjus, og mens tjeneren lavede den, kiggede jeg mig omkring. På stolen ved siden af sad en flot dame. Hun sad og kiggede på mig, stirrede mig i øjnene og smilede til mig. Hun havde et meget kønt ansigt med store mørke øjne, en sød lille næse, hvide tænder og flotte høje kindben. Hun har vel været midt i 30'erne, og da hun som sagt så ganske godt ud, smilede jeg igen til hende.
Hun trak en pakke cigaretter frem, bød mig en og spurgte så, hvad sådan en flot fyr lave de alene på diskoteket en onsdag aften. Jeg fortalte, at min pige var på ferie og, at jeg var blevet fyret, så jeg havde masser af tid. Jeg kunne høre, hun ikke var fra Fyn og spurgte så, hvad hun lavede. Hun fortalte,
at hendes mand var exportchef i et stort firma i København, at han var på forretningsrejse i tre uger, og at hun var taget en tur til Fyn for at besøge sin datter, der gik på kostskole.
Vi sad og snakkede et stykke tid og fik et par sjusser, og så spurgte hun, om vi ikke skulle danse. Det var en stille melodi, men jeg sagde til hende, at det turde jeg ikke, for hvis der var nogen jeg kendte, som så mig, ville de blive nysgerrige, hvis de vidste min pige var på ferie.
Det var helt okay, men så spurgte hun, om jeg ikke ville med hende på hendes hotel og have en godnatdrink. Det ville jeg gerne, og diskret listede vi ud og fik fat i en taxa. Knap nok var vi inde i taxaen, førend jeg mærkede en hånd på mit lår. Langsomt gled hånden videre op mod min buksebule, hvor den blev, til vi nåede hotellet.
Vi var knapt nok kommet indenfor, før hun begyndte at tage tøjet af mig. Langsomt men sikkert, og jeg nød for en gangs skyld at være passiv, så jeg gjorde ingenting. Da hun havde klædt mig helt af, sagde hun, at jeg skulle gå ind og læg ge mig på sengen. Jeg fjernede sengetæppet, gjorde som der blev sagt og lagde mig godt tilrette med hænderne foldet bag nakken. Jeg kikkede på hende, mens hun selv tog sit tøj af. Hun havde et par dejlige fyldige bryster og en vidunderlig fast, lille bagdel. Hun var gyldenbrun over hele kroppen og stod til sidst kun iført sorte nylonstrømper, trusser, strømpeholder og BH.
Hun kom hen til sengen, hvor jeg lå med en ordentlig stådreng på, sagde at jeg bare skulle blive liggende sådan og satte sig så ved siden af mig. Hun begyndte at kilde mig på brystet og maven samtidig med, at hun gav mig et kys, som jeg heftigt besvarede. Jeg lod min tunge spille i hendes mund.
Så kyssede hun mit ene øre, slikkede mig på halsen og fortsatte videre ned til min ene brystvorte, hvorefter hun styrede lige ned mod min pik og nosser. Hun tog et blidt tag om nosserne samtidig med, at hun trak forhuden helt tilbage og lod tungen køre rundt om hovedet et par gange. Så slap hun pikken igen og fortsatte slikkeriet ned af mine lår og ben. Så begyndte hun at køre den anden vej igen op mod min pik. der nu strittede med fuld rejsning. En af gangen tog hun mine kugler i munden og slikkede på dem, kørte tungen op af skaftet på pikken, hvor hovedet igen fik en slikketur.
Pludselig rejste hun sig og gik hen til et skab, hvor hun tog et massageapparat frem. Hun bad mig sprede benene, satte sig på hug mellem dem og tog så blidt omkring mine nosser, mens hun kørte apparatet op og ned af pikken. Hun kildede mine nosser, slikkede mig, onanerede på mig og lod apparatet kæle for mine inderlår. Og pludselig kom jeg i en af de kraftigste udløsninger, jeg endnu til dags dato har fået.
Hun dykkede og forsøgte at sluge det hele, og da jeg var færdig med at sprøjte, vendte hun sig om, så hun stod med et knæ på hver side af mig, og jeg havde hendes skød lige over mit ansigt. Jeg kunne se en stor våd plet på hendes trusser, og jeg kildede hende uden på strømperne, op ad lårene til hendes strømpeholder, som jeg åbnede, så jeg kunne trække hendes strømper og trusser af. Så begyndte jeg at slikke mig vej op af låret på hende, og jeg kærtegnede hendes pragtfulde balder med mine hænder. Da jeg nåede til hendes mis, kørte jeg først min tunge op og ned mellem skamlæberne, stak den så helt op i hende, mens jeg tog massageapparatet og stak det op i hendes bageste hul.
Hun slap min pik med munden og udstødte et langt suk, hvorefter hun slikkede mine lår og nosser. Jeg kørte min tunge rundt i fissen på hende, mens jeg arbejdede med massageapparatet. Så hev jeg det ud og koncentrerede mig om fissen. Jeg sugede hendes op svulmede clitoris ind i munden, kærtegnede den med tungespidsen, og hun stønnede hø jere og højere. Kunne ikke koncentrere sig om at slikke mig mere.
Da jeg kunne mærke, hun var lige ved at komme, trak jeg mig ud under hende, vendte hende om på ryggen og tog BH'en af hende. Så løftede jeg hendes ene ben op over mine skuldre og stak så min pik op i hendes ventende mis.
Den var stiv igen, og jeg lod den i små hurtige stød kærtegne hendes skamlæber og clitoris, mens jeg nappede i hendes brystvorter med den ene hånd. Den anden lod jeg kærtegne hendes venusbjerg. Så begyndte jeg på det dybe arbejde, stødte pikken ind med lange seje tag i den våde men stramme mis, og da jeg så også begyndte at massere hendes clitoris for alvor med fingeren, rev hun mig i håret og begyndte at slikke mit øre igen. Hun var ved at komme. Så trak jeg mig ud og bad hende om at stil le sig på knæ, så jeg kunne tage hende bagfra. Da hun havde vendt sig om, førte jeg langsomt pikken ind, og da den var kommet helt i bund, begyndte jeg at støde til. Først langsomt, men så hurtigere og hurtigere.
Jeg onanerede samtidig på hende med en finger og efter få sekunders pulen, kunne jeg mærke, hvordan hendes muskler i underlivet begyndte at trække sig sammen. Hun spændte, så hun rystede over det hele, og hun faldt pladask sammen i orgasmekramper, mens jeg for anden gang tømte mig for varm sæd. Denne gang op i hendes pragtfulde fisse. Det blev ikke ved dette ene knald.
Hendes mand var 11 år ældre end hende og impotent. Så det endte med, at jeg blev på hotellet i fire dage, hvorefter jeg tog med hende til Sjælland. To dage før min pige kom hjem, var jeg hjemme igen. Hun havde ikke været sam men med en mand i fem måneder, så det var mig, der fik lov til at lette trykket for hende.
Og jeg skal love for, at der var tryk på, da først jeg fik da men til at folde sig ud på lagnerne. Man tror det næppe, men jeg har på fornemmelsen, at der går mange forsømte kvinder rundt i Danmark, og efter denne her oplevelse vil jeg da gerne være med til at gøre, hvad jeg kan for at lette tilværelsen for de dejlige damer.

Første gang var en succes.